Проблема виховання моральних цінностей засобами слова — одна з найскладніших і найгостріших проблем, над якими треба працювати і в теоретичному, і в практичному планах, адже слово вчителя, як інструмент впливу на душу вихованця, нічим не замінити.
31 жовтня у Мостиська Другій ЗОШ пройшли педчитання як один із заходів з покращення педагогічної майстерності вчителів, направлений на відкритий обмін досвідом з навчання та виховання учнівської молоді.
Цьогорічні педагогічні читання пройшли на високому методичному та науковому рівні, викликали масу зацікавленості та обговорення, оскільки тема педчитань -««Батьківська педагогіка» В. Сухомлинського. Взаємодії школи і сім′ї у контексті сучасних освітніх і суспільних запитів.»
Хома Г.І., вихователь ДНЗ наголосила на поетичну грань слова у творчості Василя Олександровича.
Також у рамках зібрання шкільний психолог провела тренінг"Від розвитку творчих здібностей педагога до формування креативності", метою якого було допомогти педагогу знайти вихід із будь – якої ситуації, яка може скластися, створити і підкріпити імідж успішного спеціаліста; розвивати вміння короткої самопрезентації; сприяти формуванню позитивної самооцінки й усвідомленню унікальності особистості кожної людини, сформувати вміння командної взаємодії.
На завершення педагогічних читань під керівництвом заступника директора Волицького НВК було створено «Азбуку думок В.О.Сухомлинського», у якій вчителі та вихователі відтворили основні ідеї та погляди на виховання В.Сухомлинського.
Немає коментарів:
Дописати коментар