середа, 31 січня 2018 р.

День Соборності України

Тобі, Україно, мій мужній народе,
Складаю я пісню святої свободи
Усі мої сили і душу широку
Й життя я віддам до останнього кроку
Аби ти щаслива була, Україно,
Моя Батьківщино!

Цьогоріч припадає 100-а річниця акту об’єднання українських земель. 22 січня 2018 року відзначають День Соборності України.  Українська мрія – єдність, свобода і незалежність.
 Учні  Мостиська Другої ЗОШ І-ІІ ступенів зібрались на загальношкільній лінійці, заспівали гімн України, провели флешмоб «Єднаймося!». Класні керівники 5-9 класів провели виховні години «Україна є, була і буде». Саламаха М.О., бібліотекар Мостиська Другої ЗОШ І-ІІ ст.., зробила тематичну виставку історичних фактів, журналів, книжок,  присвячену Дню Соборності України.
Ми горді зватися українцями. Поклик рідної землі завжди відчували наші прадіди й діди, ті, хто живе в Україні та кого доля закинула на чужину. І де б не був українець, захвилюється аж до сліз, почувши рідне слово.

Ми пишаємося, що ми – українці, а наша Вітчизна – Україна, земля, дорога та мила серцю кожного із нас.

Немає коментарів:

Дописати коментар

СВЯТО ВЕСНИ

Нарешті настав цей березневий день, коли сильна стать може задовольнити всю прекрасну половину людства подарунками, кольорами почуттів і р...